פרי אמור(PRI AMOR) שירותי בר לאירועים

פרי אמור (PRI AMOR) שירותי בר

היתרונות שלנו הם הרווח שלכם.

בר ייחודי אשר צבר ניסיון רב במהלך השנים במגוון רחב של אירועים מחתונות, בר מצוות אירועים פרטיים ועד הפקות ומסיבות.

סגונות שונים של בר אשר ניתנים לשילוב, בניית כל תפריט והתאמה מלאה לפי סוג האירוע בהתאם לבקשתכם, מהעיצוב ועד סוגי הבר.

לבחירתכם-

בר אקטיבי- בר לפי בחירה אישית, תפריטי אלכוהול מגוונים, משקאות אנרגיה, פינוקי בר,ברמנים מקצועיים, קוקטיילים, הגשת משקאות במגוון סגנונות על הבר ולרחבת ריקודים.

בר ברזילאי\שייקים - בר ייחודי הבנוי על שייקים ופרישייקים עם\בלי אלכוהול, סגנונות עיצוב מגוונים

פירות אקזוטיים, אטרקציות ייחודיות ואווירה אקזוטית.



נשמח לעמוד לשירותכם

050-5684174



נתניה

050-5684174

אזור פעילות: צפון,השרון,מרכז



פרטים נוספים

בר אקטיבי של "פרי אמור" מציע לבחירתכם תפריטי בר אלכוהול ,בר שייקים ומגוון אטרקציות וגימיקים שונים וכל זה ע"פ העדפה ובחירה אישית, סגנונות עיצוב שונים לבר.
מהקבלת פנים ועד סוף האירוע, נדאג לעשות לכם אירוע בלתי נשכח.
הבר האקטיבי כולל בתוכו משקאות אנרגיה, אטרקציות שונות ומציע תפריטי אלכוהול ושייקים שונים לפי בחירה.
הברמנים דואגים לכל בקשה בדגש על העבודה נקייה ושירות מקצועי. לכל אורך האירוע מפנק הבר את החוגגים במזיגת קוקטיילים על הבר קלאסיים ולפי בחירה, בהוצאת משקאות לרחבה ובמגוון אטרקציות כגון שוטים ומשקאות קפואים שמוגשים על הבר ומוצאים לרחבה.
בכל זמן יוכלו החוגגים להנות מקוקטיילים קלאסיים, קוקטיילים לפי בחירה אישית וקוקטיילים על בסיס אלכוהול ופירות טבעיים המשולבים בטעמים שונים וכל זה ממגוון האלכוהול והפירות באירוע ובנוסף מוגש על הבר לאורך כל האירוע קייפרינה מוחיטו, נשנושים מתוקים ומלוחים, נחשי גומי ומגוון תוספות לפי בחירה כגון נחשי גומי, סוכריות קופצות ועוד.
ניתן לבחור סגנונות עיצוב שונים ומיוחדים לבר, כאשר כל עיצוב בר מגיע עם תוספות משלו.
שירותי בר של "פרי אמור" , הרעיון אצלנו הוא לספק לכם חוויה ייחודית שתרגש ותלווה אתכם באירוע והרבה אחריו. התמקדות ביצירתיות, ההקפדה על מצוינות השירות, יחס אישי, איכות המשקאות וטיב הפירות מאפשרים לנו לספק לכם את החוויה הזאת.
שירותי בר אקטיבי\פסיבי ייחודים לאירועים.
פרי אמור נחשבת לחברת שירותי בר מהמובילות בתחום. אשר צברה ניסיון רב במהלך השנים במגוון רחב של ארועים החל מחתונות, בר-מצוות , ארועים פרטיים ועד הפקות ומסיבות ועובדת עם מיטב חברות ההפקה, הקייטרינג וגני האירועים בארץ
בפרי אמור אנו מעניקים ליווי אישי ומקצועי של מנהל הבר משלב ארגון האירוע ועד לסיומו כל תפריט נבנה בקפידה ע"פ צורכי האירוע ובהתאם לבקשת הלקוח לרשות פרי אמור סגנונות בר ועיצובים שונים כגון ברזילאי, טרופי, אקטיבי, פסיבי.
לפרי אמור צוות ברמנים מיומן ומקצועי בעלי תודעת שירות גבוהה וידע נרחב הן בתחום אלכוהול והן בהכנת שייקים.
בפרי אמור אין פשרות על טיב השירות והמוצרים והשימוש הוא אך ורק באלכוהול מקורי ובפירות איכותיים.
לבחירתכם שירותי בר שונים לאירוע כאשר כל בר מגיע עם עיצוב ותוספות משלו, בין היתר תוכלו למצוא בר שייקים ברזילאי שמורכב מטהרת הפירות האקזוטיים ומגיע עם עיצובים טרופיים מרהיבים.
בר אקטיבי שכולל את כל מה שדרוש כדי להפוך את החתונה שלכם לבלתי נשכחת, מסוגי אלכוהול שונים ועד אטרקציות, גימיקים, יציאות לרחבה, הקפצת משקאות ועוד.
שירותי בר לחתונה של "פרי אמור" החבילה המושלמת לחתונה שלכם. באפשרותכם לבחור את הבר המתאים לכם ביותר לחתונה לפי רצונכם ולפי אופי החתונה וכל זה ע"י ליווי אישי של מנהל הבר מתחילת ההכנות ועד סוף האירוע. בניית תפריט באופן אישי, התאמת סגנונות בר, אטרקציות גמיקים ועוד.
צוות מיומן ומקצועי בעלי תודעת שירות גבוהה עם ידע נרחב בתחום האירועים והאלכוהול דואג שהאירוע שלכם יהיה חוויה.
בר שייקים ופרישייקים שלם על בסיס טבעי המורכב מפירות העונה ושלל פירות אקזוטיים המוגשים במגוון דרכים,
בר שייקים של "פרי אמור" הוא בר ברזילאי ייחודי ומפואר לאירועים שכולל שייקים, פרי שייקים ומשקאות אקזוטיים לפי בחירה. לאורך כל זמן האירוע ניתן לבחור שייקים באופן אישי, כל משקה מורכב ממגוון פירות ולפי בסיסים שונים לבחירה, השייקים יכולים להיות פרווה או חלביים בהתאם לאופי האירוע. העיצובים כוללים עיצוב ברזילאי, עיצוב טרופי ועוד.
כל הפירות של הבר נחתכים במקום לעיני האורחים אשר יכולים לבחור לעצמם את השילוב המתאים לפי רצונם
פרטים נוספים באתר הבית של הבר.